wtorek, 27 sierpnia 2013

Wielkie Otwarcie - Formalności stało się zadość.

Już dawno wpadł mi do głowy pomysł by zacząć prowadzić bloga. Moja ogromna wiedza informatyczna może i nie ogranicza się do umiejętności włączenia komputera i wciśnięcia Ctrl+Alt+Delete, ale tworzenie bloga jest już wyzwaniem. Nawet tak intuicyjny interfejs jak blogspot zawrócił mi w głowie. Dlatego postanowiłem powziąć technikę małych kroczków, które miały w efekcie stworzyć bloga. Oczywiście okres, na który przypadło tworzenie był dla mnie ciężki i przepełniony mnóstwem innych zajęć. Tak więc zawsze odkładałem to na później. Na szczęście dzięki ogromnej pomocy z którą przyszli najbliżsi blog powstał szybciej niż bym się spodziewał. Napisałem kilka postów coby nie było pusto i dopinałem ostatnie sprawy przed planowanym otwarciem. Mimo to na blogu zaczęły pojawiać się nowe osoby. Kolejny raz sprawka znajomych, których pomoc była nieoceniona. Dzisiaj mam przyjemność oficjalnie powitać wszystkich bywalców jak i nowych czytelników bloga. Mam nadzieje, że wszyscy zostaniecie ze mną do końca. 
W kwestii formalności; W każdą niedzielę będzie pojawiał się nowy wpis. Naturalnie będę umieszczał wpisy częściej, ale ostatni dzień tygodnia będzie zawsze opatrzony moją notką. Mam wiele planów co do interesujących artykułów. Od września pragnę nagrywać wywiady z wykładowcami na uczelni. Myślę, że będzie to ciekawe szczególnie, że każdy z Was może studiować w Oksfordzie. Relacje z różnych treningów i porady na temat ćwiczeń, no i wreszcie trochę "anatomii sportu". 
Tak więc trzymajcie się! 

2 komentarze:

  1. no to jako nowy czytelnik czuję się powitana i czekam na nastepne notki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać! Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń